www.flickr.com

Tuesday, August 03, 2010

The Banks O' Doon - Robert Burns and Bonie Doon

The Banks O' Doon
by Robert Burns

Ye flowery banks o'bonie Doon,
How can ye blume sae fair;
How can ye chant,ye little birds,
And I sae fu' o' care!
Thou'll break my heart, thou bonie bird
That sings upon the bough;
Thou minds me o' the happy days
When my fause luve was true.

Thou'll break my heart, thou bonie bird
That sings beside thy mate;
For sae I sat, and sae I sang,
And wist na o' my fate.
Aft hae I rov'd by bonie Doon,
To see the woodbine twine,
And ilka bird sang o' its love,
And sae did I o' mine.

Wi' lightsome heart I pu'd a rose
Frae aff its thorny tree,
And my fause luver staw the rose,
But left the thorn wi' me.
Wi' lightsome heart I pu'd a rose,
Upon a morn in June:
And sae I flourish'd on the morn,

Posted via email from poobumwee's posterous

1 comment:

Anonymous said...

This design is spectacular! You most certainly know how to
keep a reader amused. Between your wit and your videos,
I was almost moved to start my own blog (well, almost.

..HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to
say, and more than that, how you presented it. Too cool!

my web-site - Diets That Work