www.flickr.com

Saturday, May 20, 2006

Classic Scots Poetry

Tae A Fert

Oh what a sleekit horrible beastie
Lurks in yer belly efter the feastie
Just as ye sit doon among yer kin
There sterts to stir an enormous wind.

The neeps and tatties and mushy peas
Stert workin like a gentle breeze
But soon the puddin wi the sauncie face
Will have ye blawin’ all ower the place.

Nae matter whit the hell ye dae
A’bodys gonnae have tae pay
Even if ye try to stifle,
It’s like a bullet oot a rifle.

Hawd yer bum tight tae the chair
Tae try and stop the leakin air
Shift yersel frae cheek tae cheek
Prae tae God it doesnae reek.

But aw yer efforts go assunder
Oot it comes like a clap a thunder
Ricochets aroon the room
Michty me, a sonic boom!

God almighty it fairly reeks;
Hope I huvnae shit ma breeks
Tae the bog I better scurry
Aw whit the hell, its no ma worry.

A’body roon aboot me chokin,
Wan or two are nearly bokin
I’ll feel better for a while
Cannae help but raise a smile.

Wis him! I shout with accusin glower,
Alas too late, he’s just keeled ower
Ye dirty bugger they shout and stare
I dinnae feel welcome any mair.

Where ere ye go let yer wind gan free
Sounds like just the job fur me
Whit a fuss at Rabbie's perty
Ower the sake o won wee ferty.

Anonymous

1 comment:

Anonymous said...

Yeѕ! Finally sоmеone writeѕ
about mma.

Also visіt my web blog - Lloyd Irvin