www.flickr.com

Sunday, July 08, 2007

A Timely Scots Poem

‘Twas doon by the inch o’ Abbots
Oor Johnny walked one day
When he saw a sicht that troubled him
Far more that he could say
A fanatic muslim bastard
Wiz doin what he’d planned
And intae Glesca’s departure hall
A Cherokee he’d rammed.
A big Glaswegian polis
Came forward tae assist
He thocht “a wumman driver”
Or at least someone half-pissed
But tae his shock nae drunken Jock
Emerged to grasp his hand
But a flamin Arab loony
Frae Al Qaeda’s band
The mad Islamist nut-case
Had set hissel’ on fire
And swung oot at the polis
GBH his clear desire
Now that’s no richt wur Johnny cried
And sallied tae the fray
A left hook and a heid butt
Required tae save the day.
Now listen up Bin Laden
Yir sort’s nae wanted here
For imported English radicals
Us Scoatsman huv nae fear
Oor hame grown Glesca Asians
Will have nae bluidy truck
So tak yer worldwide jihad
An get yersel tae F***

4 comments:

Ruthie said...

I wish you could hear the voice that I hear in my head when I read that.

I'm reading a book (which I'm sure you've already read) called "How the Scots Invented the Modern World."

Good stuff!

Colin Campbell said...

I haven't read it, just living it. There were certainly a lot of inventive Scots. Lot's of them all over the world. Not surprising given the weather.

I will look into finding a copy.

Liz Hinds said...

Brilliant! I'm afraid my Glaswegian accent left something to be desired but the rthym was great. How do you spell rythm? Rhythym?

Anonymous said...

The other day, while I was at work, my cousin stole
my iphone and tested to see if it can survive a twenty five foot
drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now
destroyed and she has 83 views. I know this is
completely off topic but I had to share it with someone!
My web site ... ridiculously photogenic guy